سیم و کابل سمنان

چکیده کوتاه مطلب

شرکت صنعتی سیم و کابل سمنان در اواخر سال 86 برای ارتقای سطح تولید سیم و کابل با کیفیت تاسیس شد. علاوه بر آن هدف گذاری و سیاست‌هایی به جهت تامین شغل برای جوانان و مهندسین رشته های برق و گرایشات آنها انجام شد. پس از اخذ مجوز برای تولید انواع سیم و کابل فشارقوی […]

شرکت صنعتی سیم و کابل سمنان در اواخر سال 86 برای ارتقای سطح تولید سیم و کابل با کیفیت تاسیس شد. علاوه بر آن هدف گذاری و سیاست‌هایی به جهت تامین شغل برای جوانان و مهندسین رشته های برق و گرایشات آنها انجام شد. پس از اخذ مجوز برای تولید انواع سیم و کابل فشارقوی و فشار ضعیف از سازمان صنایع استان سمنان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت سیم و کابل سمنان در طی سال‌ها زحمت و تلاش خود توانسته تمامی مجوزهای تولید انواع مختلف سیم و کابل را از سازمان استاندارد استان سمنان دریافت نماید.

هم‌اکنون در استان سمنان شرکت‌های زیادی دنباله‌روی شرکت سیم و کابل سمنان بوده و پای در مسیر کارآفرینی و تولید در صنعت سیم و کابل برق و ساختمان، گذاشته‌اند.

شرکت سیم و کابل سمنان

کیفیت محصولات سیم و کابل سمنان

محصولات شرکت سیم و کابل سمنان از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات سیم و کابل مسی و آلومینیومی در سطح بازار هستند. این شرکت با 15 سال فعالیت چشمگیر و بدون وقفه و تولید محصولات باکیفیت در صنعت برق و ساختمان، تبدیل به یکی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در صنعت سیم‌ و کابل‌های مسی و آلومینیومی گشته است.

کابل سمنان انواع مختلف محصولات سیم و کابل از جمله برق افشان، مفتولی، مخابراتی، زمینی را شامل می‌شود. شرکت سمنان دارای سیم و کابل های متنوعی است و به همین علت انتخاب کردن بین سیم های سمنان یک گزینه مناسب به حساب می‌آید.

شرکت سیم و کابل سمنان هم‌اکنون با حدود 500 نفر پرسنل فعال و فروش 30000 تن در سال، یکی از شرکت‌های بزرگ و موفق در استان سمنان در رشته برق و ساختمان است.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

    مطالب مرتبط